Blog

KF17 - Everything is possible if you believe

KF17 ApS blev etableret 21. august 2020 – for 8 måneder siden.

KF17 - 8 mnederjpg

Hovedkonklusionen er, at det har været 8 gode måneder – en god start trods Corona.

Vi var dårlig nok startet før den første kunde kontaktede os – en meget interessant fremstillingsvirksomhed i opstartsfasen. Det er et stort privilegie at deltage i en virksomheds opstartsfase. Vi har været med ind over rigtig mange områder, f.eks.: Forhandling af kundeaftale, pris og salgsstrategi, forsikringer, bankaftale, bogholderi, økonomistyring, implementering af ISO 9001 (kvalitet) og ISO 14001 (Miljø), oprettelse af HR-procedure, ansættelseskontrakter, implementering af ERP-system m.m. I dag varetager KF17 ApS på freelancebasis rollerne Økonomichef og ISO-manager. Samtidig håndterer vi virksomhedens komplette bogholderi og andre administrative opgaver.

Herefter er flere kunder kommet til. I denne moderne tid med online adgang og mulighed for at afholde online møder, så er geografi ikke længere en begrænsning. Vi har f.eks. en kunde i det nordjyske – vi holder online møder og en gang pr. måned mødes vi fysisk. Det fungerer ganske glimrende.

Lige som der ikke er geografiske begrænsninger, så oplever vi også at der heller ikke er nogen begrænsninger i forhold til brancher. Det være sig lige fra fremstillingsvirksomheder, arkitekter, entreprenører, kommunikationsvirksomheder, installatører, håndværkere m.m.

For disse kunder varetager vi hos flere rollen som CFO / Økonomichef. Vi implementerer og styrer virksomheders ISO 9001 og ISO 14001. Vi styrer virksomheders bogholderi. Vi implementerer bæredygtigheds- og miljøelementer – lige fra opstilling af miljømål og CO2 beregninger til komplette miljøledelsessystemer.

Vi har udarbejdet et komplet miljøledelsessystem specielt tilpasset mindre virksomheder – derved kan vores kunder implementere miljøledelse væsentlig billigere end tidligere. Dette system er naturligvis i overensstemmelse med ISO 14001.

Ligeledes er vi i gang med at udvikle et kvalitetsledelsessystem i overensstemmelse med ISO 9001 og et arbejdsmiljøledelsessystem i overensstemmelse med ISO 45001.

Hos KF17 ApS er vi er nu et team på 3 personer og klar til at ansætte flere, når mulighederne tillader det.

Men det er faktisk ikke hele sandheden – vi er i fuld gang med at opbygge et stærkt netværk af samarbejdspartnere. I samarbejde med vores samarbejdspartnere kan vi tilbyde flere forskellige ydelser – vi øger summen af kompetencer og kan derved tilbyde vores kunder en god og komplet service. Vores ”net” af samarbejdspartnere skal naturligvis dække hele Danmark – men det stopper ikke her. Vi ser for vores kunder et stort potentiale i det amerikanske marked og derfor har vi også samarbejdspartnere i USA. Andre lande er også aktuelle – f.eks. vurderer vi en kundes muligheder for at etablere et selskab i Tyskland.

Jeg vil slutte af med at sende en stor tak til KF17 ApS´s kunder og samarbejdspartnere.

De bedste hilsner

KF17 ApS

Thomas Dehnfeld

CEO